AutoHaarhuis distributeur e.GO

Met bijeenkomsten voor relaties, klanten en andere vrienden van het huis viert AutoHaarhuis uit Geesteren en Almelo deze week het winnen van de ‘BOVAG Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar’ verkiezing. Daar blijft het niet bij. AutoHaarhuis is ook zojuist officieel benoemd tot Nederlands distributeur van het jonge Duitse automerk e.GO uit Aken. Daarom staat deze dagen in de showroom in Geesteren een e.GO Life centraal, de attractieve en opmerkelijk betaalbare eerste auto van deze fabrikant. De e.GO Life wordt begin 2020 hier leverbaar, maar geïnteresseerden kunnen de auto op vrijdag 17 en zaterdag 18 mei al bekijken.

Aan belangstelling zal het niet ontbreken. Nadat bekend werd dat AutoHaarhuis waarschijnlijk de e.GO Life zou gaan distribueren en er in de media meer over de auto verscheen, gaven al veel bedrijven en instellingen aan zeer geïnteresseerd te zijn. Door zijn formaat en door een consumentenadviesprijs vanaf € 16.150,- is het bijvoorbeeld bij uitstek de ideale auto voor zorgorganisaties. Erg praktisch is daarbij dat de e.GO Life sterk is gebouwd en via een gewoon stopcontact binnen een paar uur opgeladen kan worden. Dit is dè auto die een boost gaat geven aan betaalbaar elektrisch rijden.

De productie van de Duitse voorbestellingen van de e.GO Life First Edition is kortgeleden gestart en de eerste exemplaren zijn inmiddels afgeleverd. Het aantal te bouwen auto’s zal geleidelijk worden verhoogd en de eerste voor ons land bestemde modellen arriveren hier dus begin 2020. In Geesteren en Almelo wordt er nu hard aan gewerkt om de verkoop- en serviceorganisatie te perfectioneren en een distributienetwerk op te bouwen.

AutoHaarhuis maakte al naam als klantgerichte leverancier en leasepartner van hoogwaardige jong gebruikte auto’s. Er zijn weinig bedrijven in ons land waar je bijvoorbeeld twee vrijwel nieuwe Maserati’s geflankeerd ziet worden door een Alfa Romeo Stelvio en door Duitse topmodellen. Je hebt er ook nu al keus uit elektrische auto’s en in de ruime showrooms krijgt elektrisch rijden de komende tijd een nog prominentere plek. Het winnen van de verkiezing ‘BOVAG Onafhankelijk Autobedrijf van het jaar 2018-2019’ onderstreept ook hoe het bedrijf zich onderscheidt. De betrokkenheid van het gehele team en het permanente streven bij alles naar de hoogste kwaliteit overtuigde e.GO Mobile om AutoHaarhuis te kiezen als Nederlandse distributeur van hun auto’s.

Deze zomer gaat de Nederlandse e.GO-website live, met daarin de mogelijkheid om de auto al te specificeren, te reserveren en te bestellen. Er komen straks drie uitvoeringen: de e.GO Life 20, 40 en 60. Ze verschillen van elkaar door batterijformaat, actieradius, acceleratievermogen, uitrusting en prijs.

Eind deze week is de e.GO Life dus al kortstondig in ons land te zien, op vrijdag 17 mei van 10.00-20.00 uur en op zaterdag 18 mei van 09.00-16.00 uur. Publiek is aan de Vriezenveenseweg 42 in Geesteren (Ov) van harte welkom om met deze stadsauto te komen kennismaken.

Geesteren/Almelo, 13 mei 2019

tot 21:00
Filters toepassen
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!